GÖLEN

hejdå toppen dag!

Har nyss kommit hem från en helt toppen dag ute i det sköna vädret. Det började med att Wilma kom till mig. Vi satt och snackade en stund och sen cyklade vi ner till pizzerian och tog en kebabtalrik. Efter vi ätit klart så kom Tova och åt upp resterna. Snackade och cyklade till rampen och satt där och snackade. Cyklade vidare till Preem och köpte lakris snören som var på rean. Cyklade hem efter det och var på dator lite och cyklade sedan vidare till fotbolls planen och mötte alla tjejor. Vi klättrade på tak, skrattade, spelade fotboll, körde varanda i vagnar, satt vid gölen och hade det allmänt bra. Toppen dag verkligen. Nu så är jag hemma och blev hur sugen som helst på chips och dipp efter läst Fokis's blogg. Men pappa sa att vi får äta på det imorgon. Kollade idag hur mycket pengar jag hade på kontot och jag hade 26.60 ynka kronor. Men det räcker i alla fall till en glass om veckan har sånna här fina och sköna dagar. Imorgon blir det inget Boda Borg. Vi sa att vi får ta den en annan dag i veckan för imorgon efter träningen har vi möte så vi måste gå på det. En sak till bara. Imorgon ska Tova fixa en design till mig. Hur snällt?


En bild från en kväll ute hos mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0