GLAD PÅSK

God eftermiddag!

Har nyss fixat mig och tagit på mig den nya kjolen som jag fick hem igår. Snart åker jag, mamma, syster och bror till Vetlanda och ska vara där och äta påsk buffé och ha det bra. Kommer även att träffa Karin som bor i Stockholm som jag inte träffar så ofta. Ikväll blir det förmodligen att grilla med tjejerna hemma hos Evelina. Men inget riktigt bestämt än. Tova ska höra av sig till mig när allt är bestämt. Vaknade runt halv 11 idag. Fixade i ordning lite i rummet och hoppade sedan in i duschen. Igår kväll kollade på på sex and the city 2 innan jag gick och lade mig och det är en sådan bra film verkligen. Gillar sex and the city filmerna starkt. Men nu hinner jag inte skriva mera ifall jag ska hinna läsa några bloggar. Ha en fin påskafton och glad påsk.


By: Julia Widjestål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0