GAMLA GOA MINNEN MAN SENT KOMMER ATT GLÖMMA

I'm home!

Jag har faktiskt varit hemma ett tag. Jag och Wilma pluggade inte så värst mycket. Vi kollade igenom lite papper/böcker och förhörde varandra. Upp på Wilmas rum och snacka och kolla igenom massa minnen. Gamla goa tider det där. Pappa fick komma och hämta mig för det började att ösa ner regn. Så Wilma får ta min cykel imorgon till skolan. Äta och plugga stog på schemat efter det och nu så har jag en liten paus. Jag ska snart ta fram kläder till morgon dagen och göra mig iordning lite. Sätta mig och plugga lite till sen. Sen så är jag färdig med att plugga kemi. Så då får vi hoppas att det går bra på provet också. Ett VG vill jag lugnt ha efter allt slit och släp med all pluggning jag har tillägnat åt detta.


Iskall mjök och nybakad bulle, MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MUMS VAD GOTT :D <3<3<3<3<3

2011-04-07 @ 07:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0