FRÄSCHT RUM OCH EN FRÄSCH JULIA

Jag sitter och kollar på bigbrother fast nu så är det paus. Duschade innan och damsög mitt rum så både rummet och jag blev fräscha. Kollade på Hellcats innan också. Bra program det där. Missade det förra helgen men ska kolla på det en annan dag. Imorgon är det första seriematchen som gäller. Ska därför snart gå och lägga mig tidigt. Vi samlas inte förens klockan fyra men det gäller att vara pigg endå. Innan jag ska gå och lägga mig ska jag tvätta bort det oranga nagellacket. Känner för att vara utan nagellack imorgon. Men på kvällen åker det kanske på en ny färg igen. Hm.. vilken färg blir det då? Vi får se vad jag ska ha på mig på tisdagen. Nu så har nog bigbrother börjat igen. Men kommer självklart och sätter mig här igen. Hörs då.


Den vita är min och den lila är Tovas, fina dom är! ♥


Kommentarer
Postat av: t

fett fina! :)

2011-04-25 @ 10:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0