EVA & ADAM

Tjenamors!

Kanon kväll igår verkligen. Grillade kött och det blev hur bra som helst. Till var det hasselbackspotatis, bearnaisesås och majskolvar, riktigt gott var det. Ebba kom upp en stund också och vi åt marabou choklad med smaken apelsin. Det har verkligen blivit min favorit smak nu på marabou choklad. Vi cyklade till konsum och köpte lite smått och gott och cyklade vidare till skolan. Där satt vi en stund och snackade och åt allt gott vi köpte. Efter det cyklade vi upp till Therése och hämtade Eva & Adam boxen som vi skulle ha i tältet och kolla på. Vi cyklade hem till mig sen och bytte om och fixade till oss för att gå ut till tältet. Vi låg där en stund och sen skulle Ebba hem men innan hon åkte hem så tog hon ut chips och dipp som vi hade köpt innan. Vi vräkte i oss det och gick in och borstade tänderna och ut till tältet sen igen. Vi kollade då på Eva och Adam men Therése somnade och efter det somnade även Tova. Så jag låg kvar och kollade på fem avsnitt och försökte att somna jag med. Men det gick inte så jag gick in och la mig i min säng och somnade på direkten. Tova och Therése kom in till mig sen vid halv 6 och väkte mig. Men vi somnade om sen och sov till halv 11 tror jag klockan va. Nu så har Therése och Tova åkt hem och jag sitter och bloggar. Ojojoj, långt inlägg så sätter punkt här.


Tova och jag i tältet.

Allt vi köpte.

Grillmästarna Therése och Tova.

Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0