ETT MYSIGT FREDAGS TIPS

Nu så har jag rensat och gjort om mitt sminkbord. Men ni får se det nästa vecka som sagt. Tacos är avklarat och godis håller jag på att mumsa på nu. Var inte sugen på att kolla på talang så får bli att kolla på det en annan dag istället. Tänkte ge ett tips om hur man får en riktig mysig fredags kväll för sig själv. Först: Tänd ljus i rummet. Gör det helst i fönster och på bord. Lägg dig i soffan/sängen och ta fram några tidningar/böcker, godis, läsk/te och allt som man är sugen på. Ha det jämte dig så du slipper gå från den mysiga och sköna stunden. Och ligg där en lång stund och bara njut av att det är fredag. Det ska jag gå upp och göra nu. Jag kommer att göra det med ett glas coca cola, en skål med godis och veckans Frida tidning.


Lite suddig bild men vad gör det om 100 år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0