EN SOLIG FREDAG

Godmorgon fredag!

Jag sitter här nu fixat och redo för en solig dag i skolan. Ska snart äta frukost men tänkte först säga förlåt för den fruktansvärda uppdateringen igår. Men jag kan i alla fall säga hur dagen var. Vi började med matte provet och Maria som våran mattelärare heter rättade mitt prov och jag fick G, glad för det eftersom jag har det lite svårt för matte. Samhäll, spanska och sen svenska. På svenskan hade vi ett matte test och veckans ord och det gick bra det också. Vid halv två var det innebandy som gällde. Men vi åkte först hem till Therése och fikade. Cykla till idrotts hallen och byta om och sen träna innebandy. Vårat lag behövde ingen utagning för vi var redan ett fullt lag. Ta bussen hem och packa till pappa. Efter jag packat kom mamma och Tyra hem så då var Tyra och jag ute en liten stund. Vid tjugo över 6 skulle vi ta lagfoto och enskilda foton nere vid fotbolls planen. Hem efter det och göra iordning tills morgondagen. Det var allt som hände igår. Ha en fortsatt bra fredag allihopa.


Bild i repris från när jag hade packat klart för att åka till pappa.

(MOBIL KAMERA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0