DET TOG SIN LILLA TID

Hello.

Kom nyss in från att har varit ute med min lillasyster och cyklat lite. Gick in för jag ville upp på mitt rum och läsa i den nya Frida tidningen som mamma och jag åkte och köpte innan. Eller mamma körde och jag betelade för tidningen. Ville inte att mamma skulle köpa den så köpte den själv. Mamma kom och hämtade mig hos pappa vid halv 3 och då åkte jag hem och packade upp. Packade upp två resväskor, en väska och ett helt berg med tvätt. Så det tog sin lilla tid. Hade fått hem några plagg från H&M också. Det var bara en blommig hög kjol som passade. Det andra satt inte snyggt och ett par mjuka shorts var för stora. Den blommiga kjolen kan jag visa upp antingen ikväll eller imorgon. Ska upp på mitt rum igen nu och äta chips och läsa i Frida tidningen.


Kommentarer
Postat av: A.T

fin blogg

2011-04-22 @ 23:47:09
URL: http://awies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0