DET BRÄNNDE PÅ MAGEN

Hello.

Kom hem från skolan för ett tag sen. Slängde av mig jackan och bara la mig på golvet för det var så fruktansvärt varmt. Men jag klagar inte. Det var en skön känsla när jag la mig på golvet. Det kan jag lova er. Upp och ta på sig fotbolls kläderna och sen ner och äta. Idag hade vi sovmorgon men pappa kunde inte hämta mig idag för han skulle jobba tidigt så jag fick åka med mamma till skolan runt åtta. Jag kollade på film då med klass 7A. Så det var ju bra så jag inte behövde sitta uppe helt själv. Vi fick reda på vårat provresultat idag också på geografi provet och jag fick G. Jag vet inte om jag ska göra om det eller inte. Ska i alla fall prata med mamma om det och se vad hon tycker. Den sista rasten innan spanskan var hur skön som helst. Vi alla satt ute och solen var hur varm och skön som helst. Det brännde verkligen på magen. Jag ska nu gå ut och sätta mig i en solstol och se ifall det vill komma någon färg på mig.


Är den påväg? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0