DAMSUGA, DUSCHA, HELLCATS

Hej i den härliga värmen!

Mammas sambos lillasyster har varit här nu och hade tagit med sig en familje pizza med kebab så blev att äta det. Riktigt gott var det. Vaknade runt 11 tiden idag som jag gjorde. Tog på mig bikinin på direkten efter jag bäddat sängen och gick ut och satt mig och solade i drygt 20 minuter. Lyssnade på musik och hade det gatt. Men sen slutade det att spela musik för fick ett sms av Wilma. Hon undrade om vi skulle hitta på någoting så mamma körde mig till Åseda till Wilma. Vi satt först och snackade en stund och bestämde oss sedan för att gå ut på deras balkong och sola. Båda två blev sugna på kulglass så vi gick till bakboden och tog årets första kulglassar. Efter det gick vi hem till Wilma igen och tillbringade tiden på deras studsmatta, härligt. Nu så är jag hemma och ska damsuga mitt rum och fixa till det lite. Efter det ska jag duscha och fixa till mig. Vid 18.05 - 19.00 är det Hellcats som gäller. Hoppas att ni har haft en fin söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0