CHOKLADBOLLAR♥

Hej!

Jag vaknade för en stund sen och gick upp och fick plötsligt ett sms av Johanna. Hon hade kollat när Boda Borg öppnade och sånt så det blir troligtvis Boda Borg imorgon. Men jag tänkte att jag skulle kolla busstider och sånt nu men jag vet inte vart man ska om man ska till Boda Borg och jag vet inte vart det ligger heller. Hihi, men jag får väl prata med Johanna idag efter hon tränat färdigt. Idag så har jag lite saker som jag ska hinna med att göra med. Jag ska rensa min gaderob, packa i lite kläder i resväskan, planera, se hur mycket pengar jag har på kontot, hämta halsband (tappade mitt igår när jag cyklade hem från Johanna) och skriva upp saker som jag behöver. Nu tänkte jag säga hur min dag var igår också. Efter några samtal med Johanna och Therése bestämde vi oss för att cykla ner till fotbolls planen och spela lite fotboll. Efter det så cyklade vi till pizzerian och delade på en Hawaii och sen cyklade vi till Therése och satt och pratade och åt godis. Vi cyklade sedan upp till Johanna och medans hon åt så kollade jag och Therése på teckningar Johanna ritat, jätte fina var dom. Ut till ett litet rum där vi satt resten av kvällen och skrattade, var på datorn och annat skoj. Kanon dag verkligen. Nu så ska jag äta frukost och sen ska jag hoppa in i duschen och se vad dagen bjuder på efter det.


Gott det skulle va och ha sånna här och mumsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0