BODA BORG

Godkväll!

Nu så är det bestämt. Imorgon åker Wilma, Therése, Johanna och jag till Boda Borg hela dagen. Pappa kör oss dit vid 10.15 och då är vi där runt 11 tiden. Då checkar vi in och har det svettigt, klurigt, lätt och roligt. Efter vi gjort det i några timmar ska vi slå oss ner och äta Taco buffé, gott. När vi ätit klart tar vi en buss till Vetlanda och där kommer Therése's mamma vara och där efter kommer vi att åka hem igen till lilla Åseda. Ser ut att bli en kanon dag. Träningen gick bra idag den också. Och allt har varit bra idag. Varit med Tova hela dagen och vi har suttit vid datorn, jag har kollat när Tova klippt sig, ätit choklad och varit mera på datorn. Kollade på Sveriges Mästerkock innan också och Louise vann, riktigt bra för jag och pappa hejade på henne. Nu så sitter jag och packar väskan tills imorgon och tänker vad jag ska ha på mig imorgon också. Man får ju inte ha för varma kläder. Och inte för kalla heller för den delen ifall det är kallt utomhus. Men hoppas att det är fint väder. Kör nog på leggings och någon tröja. Jag får se när jag kollar i gaderoben. Puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0