BEHÖVER INTE STRESSA

Godmorgon!

Jag sitter och äter på baguetter nu och ska snart lägga mig i soffan lite. Jag klev visst upp lite för tidigt idag. Men sånt händer. Vi brukar ha sovmorgon till halv 11 men det fick vi inte idag. Vi ska simma idag igen. Fast det blir bra för jag måste tvätta håret. Efter skolan idag ska jag ta cyklen till Apoteket och köpa en brunkräm. Min tar nog slut idag efter simningen. Träna på grus idag också. Härligt. Kollade på Taken igår också och den var jätte bra. En film som verkligen rekomenderas. Var det någon mer som såg den? Vid 09.00 ska vi vara i elevhallen i skolan så jag behöver inte direkt stressa. Men nu ska jag lägga mig i soffan. Först: Borsta tänderna.


Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0