ÅRETS FÖRSTA MJUKGLASS

Hej sommarvärmen!

Min storebror håller på att göra våfflor till han och mig så ska snart äta det. Efter det sticker jag till fotbolls planen och tränar fotboll en timme. Så skönt att börja på gräs idag. Tog cyklen till Tova innan. Vi spelade spel på mobilen oh spelade in lite videos. Sen kom Wilma upp också. Vi kollade i gamla skolkataloger och sen bestämde vi oss för att cykla ner till preem och köpa mjukglass. Träffade på Therése också, trevlans. Årets första mjukglass var hur god som helst. Jag tog med choklad runt om, mums. Jag skulle tagit med mig kameran men tänkte inte så långt. Ikväll blir det förmodligen picknink vid gölen med Wilma och Tova också. Och då hänger kameran med. Nu så ska jag fixa till mig innan träningen. Ha en underbar dag.


Bild i repris! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0