ALLT ÄR HELT UNDERBART BRA!

Träningen gick bra idag. Bara att jag blev lite arg på mig själv för att jag blev trött så fort och att mitt lår låste säg. Men det har gått över nu i alla fall. Cykla hem och duscha och studera spanska som sagt. Så nu kan jag alla dom 15 spanska orden. Jag orkar och behöver inte plugga idag på kemin och geografin så jag gör det imorgon istället. Kemin har jag inte alls mycket att öva på. Och inte geografin heller för den delen. Igår kväll blev det lite försent för min del så jag tror att jag ska gå och lägga mig tidigt. Eller tror och tror, jag vet att jag ska gå och lägga mig tidigt. Jag är lite små trött redan nu faktiskt. Men det blir inte att lägga sig än i alla fall. Allt är på plats i livet och allt känns toppen. Allt är helt underbart bra! Det kallar jag lycka. Nu ska jag kolla på lite tv:e och se ifall det är någoting bra på den.


En bild på MAX FOOD bara för att jag är sugen på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0