26/30

Nu sitter jag här ombytt och klar för att ta cyklen till Wilma. Vi ska ha en plugg-va-dag. Så nu vet nu vad jag kommer att befinna mig. Skolan gick snabbt och smidigt idag. Spanska, matte, svenska och historia och historian var faktiskt riktigt rolig idag. Första gången jag tycker det. På spanskan hade vi spanska glosor och jag fick 26/30. Väldigt nöjd faktiskt. Jag blandade ihop två ord så det var ju inga "stora" fel. Dagens outfit ska jag lägga in nu också innan jag ska cykla till Wilma. Så jag sätter stop här. P.S! Dagens outfit kommer att vara tidinställt.


En bild på historia böckerna bara för att lektionen var rolig idag.

Kommentarer
Postat av: klara gustafsson

jag brukar få mindre rätt än du när vi har spanksa glosor ;) men du hade ju jätte bra resultat iaf... det har inte jag :( hur gör man en blogg?

2011-04-07 @ 07:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0