26 APRIL 2011

Hallå i stugan!

Har nyss tagit på mig mjukis byxor och ska snart äta köttfärs limpa och potatis. Första skoldagen idag då på en vecka. Började med spanska, matte, svenska och sist historia. Skolan gick snabbt därför var det en bra dag. När jag kom hem från skolan tog jag på mig bikinin och gick ut och solade en stund. Men solen gick i moln när jag kom ut så det blev en liten snabbis i solen. Har ont i mitt öga, är trött och har lite ont i huvudet. Så jag kanske håller på att börja bli lite sjuk. Men mamma sa till mig nyss att jag kan ha ont i ögat för att jag har kollat upp mot solen med ögonen för mycket. Och så kan det vara med huvudvärken också. Med tröttheten kan jag inte göra någoting åt. Bara att gå och lägga sig tidigt ikväll. Men i skolan får jag ha solglasögonen på så slipper jag nog ha ont i ögat, för vi hoppas i alla fall. Det var allt för mig. Puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0