18 APRIL 2011

God morgon!

Vaknade runt 9 tiden av att jag fick ett sms av mamma. Men jag låg ändå kvar i sängen och lärde mig någonting nytt. Det jag lärde mig var att spela in en video och sedan att man kan sätta dit bilder, texter och sånt. Så nu är jag stolt att jag kan det. Idag så är det fotbolls träning som gäller vid klockan 17.00 till klockan 18.00. Riktigt härligt ska det bli. Nu så ska jag gå till toaletten och hämta mitt borttagnings medel till naglarna och ta bort det. Jag har inte visat en bild på det men i fredags hade jag på mig en tröja där det står en lång text på. Och texten har olika färger på sig och några bokstäver har lila färg på sig så jag bestämde mig för att ta bort det röda oh måla dit det lila. Idag vet jag inte riktigt vilken färg jag ska välja. Får väl se vad som ligger i gaderoben.


Bort med det röda och dit med det lila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0