Wilma, Högst Upp På Listan

God Morgon Blogg Läsare:D


Vaknade vid halv tio idag, var riktigt skönt att få sova ut för jag går ju upp rättså tidigt när det är skola så det var skönt. När jag hade stigit upp och bäddat sängen sa Mamma att jag skulle ringa Wilma och då ringde jag till henne och då frågade hon om vi skulle hitta på någoting innan vi samlas och vi samlas vid halv tre så efter jag ätit frukost och skrivit lite här och borstat mina tänder kommer jag att åka till Wilma och vara där tills vi samlas. Men innan jag ska till Wilma ska jag också hunnit att ställa in på cykel i garaget så det är näst högst upp på listan. Till frukost ska jag äta skons och dricka en kopp med vanilj teé mums. Men har ingeting mer att säga mer än att efter detta inlägget ska jag göra Dagens Outfit och Dagens Fråga och en Hiss & Diss.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0