Vi Kom Två:a:D

Nu så har jag badat ett varmt bad efter att ha frysit hela dagen nästan så nu har jag varma kläder på mig och lent och mjukt hår. Friidrotten gick väldigt bra faktiskt jag tror att våran klass har fått ihop rättså mycket poäng men vi kom två:a på staffeten av tre klasser men det är bra men jag tror att vi skulle kunna vinna om vi skulle tänka lite smartare. Spanskan gick väldigt bra idag också, jobbade klart det andra kaptilet och så spelade jag, Tova, Johanna och Therése ett spel för att vi var klara så det var roligt. Sen så hade vi sy slöjd i 2 timmar och jag han sätta ihop en del och sy lite saker och lite smått så jag han inte sätta ihop delarna men det ska jag försöka på Fredag fast då har vi bara en timme men jag hinner lite gran i alla fall. När jag kom hem från skolan så packade jag upp skol väskan och sen packade jag gympa påsen och sen hoppade jag i badkaret med lilla söta Tyra och badade i en halv timme ungefär och det var allmänt mysigt. Snart ska jag äta lite Makaroner och Falukorv och sen ska jag läsa lite tidningar för min Frida-Tidning har redan kommit så nu har jag både Julia och Frida tidningar att läsa och sen ska jag läsa Historia läxan och Biologi läxan för det ska vara klart tills imorgon. Har ingeting mer att säga så vi hörs sen efter maten. Hoppas att ni har haft en bra dag.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0