Varm Choklad(L)

God Morgon Bloggen:D


Vaknade av väckar klockan vid 06.45 och gick upp och tog ut flätorna ur håret och det var fina lockar så jag kommer att ha dom helt vanligt. Sen så gick jag och tog på mig lite kläder och Dagens Outfit kommer ni att får se efter detta inlägget som vanligt. Sen så gick jag och sminkade mig med puder och maskara och läppglans och sen så tog jag kort på min outfit och sen gick jag ner och läste allas bloggar och sen loggade jag själv in på min blogg på blogg.se. Snart ska jag göra mig lite frukost det får bli en macka och en kopp med varm choklad mjölk i. Sen får det bli att cykla till skolan och vara där till klockan slår 14.00. Har ingeting mer att säga så vi får hoppas att alla får en trevlig och skön dag och inte stressig och dålig.

/Julia ♥


Denna ska jag köpa på Torsdag imorgon då alltså ifall jag åker in till stan:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0