Tvätt Till Tvätt Maskinen

Nu så har jag tagit på mig min pyjamas, borstat tänderna, tvättat bort mitt smink, smörjt in mig med body lotion i ansiktet, laddat upp nya bilder och läst en blogg så jag har 15 kvar. Funderar starkt på att gå och lägga mig snart men jag är inte trött men jag vill vara pigg imorgon för imorgon har jag rättså mycket saker att göra först så ska jag cykla till skolan vid 07.45 sen ska jag gå till skolan till 15.15 sen ska jag cykla hem och packa upp skolväskan, packa till Pappa, ta på mig fotbolls kläder och blogga och sen ska jag cykla till fotbolls planen sen träna från 17.00-18.30 sen cykla hem och duscha och äta och sen blogga igen för vi har ingen läxa tills på Fredag så det är skönt så det är det jag ska hinna med imorgon och så kommer det säkert att komma in någoting mer för det brukar det nästan göra. Men nu ska jag läsa alla 15 bloggar.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0