Trötta Är Vi Allihopa

Nu så har Julia och jag borstat våra tänder och gjort oss i ordning för natten jag har också läst allas bloggar och efter detta inlägget ska jag gå in på Gina Tricot och kolla på lite kläder ifall jag hittar en snygg kofta eller någoting. Ikväll kan vi vara uppe rättså länge för vi samlas inte förens 16.00 imorgon när vi ska spela match mot LSK så kom igen nu tjejor TAGGA. Men nu ska jag som sagt kolla på en kofta, hoppas att ni har haft en jätte mysig lördag så kommer vi att höras av imorgon kära bloggläsare och jag kan säga att jag har haft 70 läsare idag så tack så mycket alla som läser min blogg blir jätte glad för det.

/Julia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0