Taylor Swift

Nu så har jag packat upp väskan och fixat mig i ordning lite gran och så har jag packat gympa påsen för imorgon har vi Friidrotts dag men jag ska inte vara med på 400 meter tror jag för jag vill inte det men 800 meter ska jag kanske det eller jag får se imorgon. Skolan gick väldigt bra idag allt gick väldigt snabbt och det har varit väldigt chill, först hade vi Musik och då spelade vi först lite gitarr som vanligt och sen så skulle vi dela in oss i grupper och jag är med Wilma och Jossan och så skulle man välja en låt som man skulle spela upp och vi valde Love Story med Taylor Swift. Sen så hade vi Geografi och dom som var klara med ett papper fick gå ner till Bibloteket och då gick jag ner och satt mig framför datorn och läste lite bloggar och loggade in på Facebook. Sen så hade vi Engelska och vi ska forska om en kändis och jag och Wilma forskar om Taylor Swift och det var riktigt roligt att göra det så vi skrev ut lite bilder och lite fakta så ska vi börja skriva på Fredag för vi har bara Engelska på Måndagar och Fredagar. Sen så hade vi ÄÖ och det var så tråkigt så det är ingeting att ta upp på bloggen. Och det sista hade vi Spanska och då körde vi Bingo och någon annan lek som jag inte kom ihåg vad den hette. Ojsan detta inlägget blev långt så jag slutar skriva nu, skriver Hiss & Diss och sånt efter detta inlägget. Och vid 17.00 har vi avslutnings fest med fotbollen med ifall ni ville veta det igen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0