Tack Mammsen:D

Kom hem från ishallen för en halv timme sedan ungefär. Var jätte roligt där nere, träffade Elin och Ebba där nere och var med dom och kollade på hockeyn och dom vann med 2-1 riktigt bra. När jag kom hem tog jag på mig pyjamas och packade upp min lilla väska som jag hade med mig och så slängde jag lite kläder i tvätten och så kollade jag bara på vad för kläder som jag ska ha på mig för någoting imorgon och jag vet precis vad jag ska ha på mig, jag kan säga en ledtråd, det är lite slapp och häng i det jag ska ha på mig men det är inte mjukis hihi nu har ni någoting att fundera över. Sen så gick jag och flätade mitt hår för imorgon vill jag ha lockigt hår med och så borstade jag mina tänder och tvättade bort mitt smink och sen smörjade jag in det med body lotion så det inte ska vara torrt imorgon för det tycker jag är så äkligt. Imorgon blir det inte att åka till Växjö för Pappa ringde innan och sa att han kunde fixa lite hår prudukter och sånt till mig för Pappa jobbar inom hår branchen. När jag kom hem så hade Mamma kommnterat i min blogg hihi och skrivit att hon hade beställt hem min jacka som jag hissade idag och jag blev jätte glad och den kommer att vara min vecka 44 då höstlovet börjar så helt perfekt kommer den att komma hem. Har ingeting mer att säga bara att detta är det sista inlägget som jag skriver mycket på dom andra som kommer att komma efter detta är t.ex, Dagens blogg och lite tips och sånt så hoppas att ni har haft en bra dag och en bra kväll och så får vi hoppas att ni får en bra natt med.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0