Studiedag

God Morgon Everybody:*

Vaknade vid tjugo i nio och gick upp och började göra mig i ordning och det blev bara lite enkelt och sen gick jag och sminkade mig och satt upp mitt hår och sen tog jag kort på min outfit och sen gick jag ner och satt på datorn och sen läste jag allas bloggar och sen loggade jag in på blogg.se. Idag vet jag inte vad jag ska göra men det blir väl att bara chilla och ta det lugnt. Jag funderar på att ta 12.00 bussen till stan och bara åka in och äta lunch och sen gå och kolla i lite affärer och se ifall jag hittar någoting specielt men det är inte säkert än. Snart ska jag bre mig en macka och hälla i mjölk i kastrullen och varma mig en kopp med varm choklad mjölk och sen efter det får jag se ifall jag åker in eller inte. Men har ingeting mer att säga så vi hörs sen.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: Jackelina

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2011-08-01 @ 07:37:52
URL: http://jackelina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0