Städat Rummet

Nu så har jag packat upp min väska + gympa påse, städat mitt rum, och smörjt in mitt ansikte med body lotion för det var riktigt torrt och mina armar så nu är dom inte torra i alla fall. Det gick jätte bra inne i Växjö idag jag var bara inne på Bupp i 35 minuter och sen åkte Pappa och jag hem och var hemma vid halv fem ungefär. Snart ska jag öva igenom Veckan´s ord och Spanska glosorna så jag kan det och sen vid 19.00 ska jag åka och kolla på när A-Laget spelar match med Tova, Wilma, Ebba och Evelina kommer att bli roligt men innan det ska jag ha gjort några inlägg på bloggen i alla fall. Har redan läst allas bloggar och så och efter detta inlägget ska jag göra dagens sötis och dagens låt och sen kommer jag att logga in på Facebook och kolla lite gran och sen logga in på min Mail och radera mina mail så det är klart. Skolan gick väldigt snabbt idag hände inget specielt mer än att jag hoppade 1.19 på idrotten i höjd och jag hoppade 7 cm längre än vad jag gjorde förra året för då hoppade jag 1.12 så jag är riktigt stolt över mig själv att ha hoppat så högt för jag är ju inte så jätte lång hihi. Men nu har jag ingeting mer att säga så skriver lite mer inlägg sen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0