Sovit Ut, Guttans:*

God Morgon Bloggen:]

Vaknade vid halv nio idag och låg kvar i sängen tills klockan slog 20 i nio då gick jag upp och bäddade min säng och tvättade mitt ansikte och borstade mitt hår och klippte mina tå naglar ifall ni ville veta det hihi. Sen så vattnade jag mina blommor och "städade" lite i mitt rum och sen läste jag allas bloggar och sen så gick jag in här på blogg.se. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men Tova kommer i alla fall hem idag och det är riktigt bra för jag har saknat dig som in i bomben:* Jag kanske ska sova över med Julia och Jossan men ska jag ringa och prata med dom två söta personerna senare under dagen. Sitter fortfarande här med pyjamas men det är helg och då får man har pyjamas hur länge man vill och klockan är bara 09.20 så det är inte så sent ändå. Ska snart äta lite frukost tror jag för min mage kurrar och jag känner att jag är hungrig med skriver senare.


/Julia ♥


Gammal bild, men ska ta lite nya bilder idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0