Snart Ska Jag Cykla Ner

Kom hem från skolan för en timme sen ungefär och allt har gott jätte bra idag i skolan jag hade i alla fall alla rätt på Spanskan och det kändes bra på provet och på Veckan´s ord så jag tror jag har alla rätt på dom läxorna också så det får vi hoppas. Skolan har också varit väldigt rolig idag trodde att det skulle vara lång tråkigt idag i skolan men det var det faktiskt inte så det var skönt. När jag kom hem från skolan packade jag först upp skolväskan sen gick jag upp på mitt rum och hängde väskan på skrivbords stolen och sen gick jag och packade väskan till Pappa och sen åt jag ett päron och sen laddade jag upp dagens outfit och sen så skrev jag lite på bloggen och nu skriver jag lite mer. Ska snart äta lite och sen ska jag cykla ner till fotbolls planen och träna fotboll och sen när jag kommer hem ska jag först duscha sen ska jag blogga och jag kommer att ställa dagens fråga och lite sånt för jag har redan gjort Hiss & Diss, Dagens sötis och lite sånt men nu ska jag äta.

/Julia ♥


En Film jag rekomenderar varmt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0