Sleep Time

Nu så har jag borstat mina tänder och smörjt in mig med body lotion och kollat lite på tv:e så nu börjar jag bli lite trött faktiskt så funderar starkt på att gå och lägga mig snart men först ska jag skriva klart detta inlägget och sen så ska jag kolla på lite tv:e och sen får det bli att gå och lägga sig för idag har det varit både skola i ungefär 8 timmar sen träning i en timme och sen plugga i en timme och sen mat i en halvtimme och sen duscha och fixa sig ordning och så, så nu är jag trött. Hoppas att ni också har haft en bra dag och att alla tycker att skolan är rolig som har börjat skolan dom flesta har väl det själv tycker jag det är väldigt roligt för på fritiden hinner jag knappt va med mina vänner för vi har så mycket läxor så då träffar jag ju dom i skolan så då hinner jag träffa dom annars så har jag fullt upp hela vardagarna så det är därför jag tycker om helg så mycket för då kan man sova hur länge man vill och va med sina kompisar och bara chilla vad tycker ni om helger är dom stressiga för er eller två chill dagar?

Adios Amigos, Buenas Noches:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0