Skolfoto Todey

God Morgon Everybody! :]

Vaknade vid kvart i sju idag och gick upp och bäddade min säng och började göra mig i ordning för idag är det skolfoto och min outfit är: En Vit Tröja Med Svarta Sträck, Chinos Och Vita Strumpor. Det är kallt här i lilla Åseda idag med men jag vill inte ha mjukis byxor på skolfotot eller vad säger ni? Och sen har jag också märkt att det bara är kallt på morgonen för sen blir det lagom varmt. Jag har också tagit kort på mitt hår idag men det är mycket snyggare i verkligheten än vad det blev på bild men i alla fall ska snart lägga i mitt rostade bröd i brödrosten så ska jag äta lite sen så ska jag borsta mina tänder och sen cykla vidare till the school. Wilma skrev ett sms också att hon inte kunde gå på bio så det kanske inte bli att gå eller så frågar jag Julia om vi ska gå tillsammans ska nog skriva ett sms och fråga det.

PEACE ♣

Innan:


Ni ser väl utväxten? ;o

Efter:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0