Ska Ta På Mig Pyjamas Nu

Nu så har jag fixat allt tills imorgon förutom att välja och ta fram vad jag ska ha för kläder på mig men jag ska gå upp på mitt rum och gå in på min gaderob och kolla det snart efter jag har skrivit det här inlägget. Efter jag har gjort det ska jag gå och tvätta bort mitt smink och göra mig i ordning för jag känner mig jätte skitig så det ska bli skönt att göra det. Efter jag fixat mig i ordning så kommer jag att göra Dagens Sötis och Dagens Låt och lite sånt som är på kategorierna. Så skriver senare älskade blogg läsare. Ha en fortsatt trevlig kväll.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: Nicolaiveronika

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-05-09 @ 14:17:01
URL: http://nicolaiveronika.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0