Sista Dagen I September 2010

Nu så har jag ätit två toost mackor, tagit på mig mitt nattlinne, satt upp mitt hår i en toffs, kollat på Hockey, HV71-Frölunda och det står 1-0 till Frölunda, läst allas bloggar och kollat på Halv Åtta Hos Mig. Sen jag skrev sist har inget specielt hänt så detta inlägget kommer nog att bli lite tråkigt men i alla fall. Efter detta inlägget ska jag gå in på http://stadium.se och kolla på lite idrotts kläder för jag behöver verkligen nya saker till idrotten och sen när fotbollen ska börja inomhus, behöver också ett par nya gympa skor för mina är för små och så är dom fula också hihi. Men skrev sen efter jag kollat på Stadium så lägger jag ut det på bloggen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0