Samling 11.00

¡Buenas Tardes!

Det betyder "God Morgon" på Spanska ifall ni inte redan visste det. Har ni sovit gott kära bloggläsare? Jag har sovit jätte skönt och jag hade ställt klockan på 09.25 men jag vaknade vid nio så då gick jag upp och tog på mig lite kläder och satt upp håret i en toffs och lade i borsten i fotbolls väskan så nu ska jag bara äta lite frukost sen så är jag klar för att åka till Åryds. Outfiten idag är: En Rosa Tunika, Svarta Leggings Och Svarta Strumpor. Jag har ingeting mer att säga tror jag för det har inte hänt så mycket eller jo, jag har dammsugt mitt rum och städat lite för det var riktigt mycket damm på mitt golv så nu är det fint och rent. Efter matchen så ska jag ringa Julia och Jossan och fråga ifall dom vill gå med mig och äta Pizza visst låter det mysigt och det är alltid roligt att vara med dom två godingarna:D

/Julia ♥




Kommentarer
Postat av: sannnaaa:*

fiiiin bild (: <3

2010-09-12 @ 09:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0