Saker Man Verkligen Behöver Köpte Jag

Som ni kanske har märkt så åkte jag in till Stan vid 12.00 med bussen och kom dit vid kvart i ett. Jag träffade Elin, Alice och Ellen där inne så jag gick på Stan med dom och sen frågade Elin om jag ville åka med dom hem så jag inte skulle behöva åka hem med bussen och slösa pengar på det för dom hade även plats i bilen så då åkte jag hem med henne och Alice för Ellen åkte hem med sin Mamma istället. Jag hittade en hel del bra saker som man har väldigt bra nytta till. Jag har redan tagit kort på det och lagt ut på bloggen så där ser ni vad jag köpte. Jag kom hem runt fem tiden och då packade jag upp väskan och tog kort på mina nya saker och ställde dom på sina platser och sen gick jag ner och laddade upp bilderna på datorn och sen läste jag allas bloggar och sen så loggade jag in på blogg.se. Snart ska jag gå upp och packa väskan till imorgon för imorgon åker jag till Pappsen. Men innan jag ska göra det så ska jag skriva lite här på bloggen och logga in på Facebook och radera min mail sen ska jag gå upp och packa resväskan och sätta upp mitt hår i en toffs. Men jag skriver sen efter jag har packat väskan och fixat i ordning i mitt rum och tills imorgon och lite så.

/Julia ♥



När vi gick in på The Body Shop så fick vi varnsin parfym också:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0