Pluggar Samhäll

Kom hem för en halv timme sedan ungefär och tog på mig min pyjamas och valde kläder tills imorgon och det kommer jag att säga imorgon och ifall jag hinner så kan jag ta kort på den så får ni se mig outfit. Innan så var det jätte mysigt med Julia och Jossan och vi snackade och pratade mest och det är alltid roligt. Sen efter vi hade ätit och betalat så cyklade vi till Fotbolls planen och kollade på när Dam-Laget spelade och dom vann i alla fall men jag vet inte hur mycket dom vann med för vi kollade inte på hela bara den sista halvleken. Efter jag hade tagit på mig min Pyjamas och borstat mina tänder så gick jag ner och övade på Samhälls provet som vi ska ha tills på Torsdag och jag kan allt på den första sidan och sen tre frågor på den andra sidan så jag ska öva mer imorgon och sen på Tisdag och Onsdag med så det kommer jag att klara tror jag. Men nu ska jag logga in på Facebook och kolla lite gran så skriver ifall jag har någoting att berätta som är intressant.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0