Plugga Historia

Nu så har jag kommit hem från Mamma efter att ha tillbringat hela eftermiddagen där uppe och jag har både hunnit äta lite mat, "lekt" med Tyra, pratat med Mamma, läst Frida-Tidning och ätit blåbärs paj och kollat på Pippi med Tyra hihi. När jag kom hem la jag min Frida-Tidning på mitt rum och sen gick jag och satt mig här framför datorn och gick in på blogg.se och skrev lite gran. Snart ska jag plugga lite Historia. Och imorgon kommer jag att få pengar på mitt Kontantkort 200:- kommer jag att få på det och sen kommer jag att lägga på mer pengar på det för snart kommer vi ju att åka till Ullared och sen funderar jag på att åka till Växjö nästa helg på Lördagen är det någon som är sugen på att följa med så är det bara att kommentera på bloggen eller skriva/ringa på min mobil ni som har mitt mobilnummer. Men nu ska jag plugga historia som sagt.

/Julia ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0