Pizza Med Mina Tjejor:D

Kom hem från Matchen vid halv fyra ungefär och packade upp fotbolls väskan och sen så gick jag ner och åt lite Blåbärs paj och sen så cyklade jag till Jossan och då läste jag allas bloggar och sen så kom Julia och då ville jag först skriva ett inlägg på bloggen innan vi skulle cykla till Pizzerian. Matchen gick inte så jätte bra vi förlorade med 2-1 men jag tycker att vi var riktigt bra ändå eller det gick inte så jätte bra för mig men backarna va riktigt bra och sen efter Pizzan så ska jag skriva matchens lirare men nu så ska vi cykla ner.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: alice!

vilken söt katt och jag älskar din blogg den är alltid så rolig att läsa! <3

2010-09-12 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0