Om Bytt Och Klar!

Kom hem från skolan för 2 timmar sedan ungefär och skolan har varit riktigt seg idag faktiskt eller Engelskan, Lunchen och idrotten och ÄÖ:n var roligt men bilden den sista lektionen var riktigt tråkigt det gillar jag inte för jag är inte duktig på att rita och jag tycker inte om det heller hihi. Vid halv fyra så var jag hemma från skolan och då packade jag först upp gympakassen och sen så körde Pappa upp mig till Mamma och då hade jag fått ett par skor en munk jacka och en tröja och allt passade utan skorna för dom var förtora så jag får kolla efter ett par andra för dom fanns inte i en mindre storlek *suck* men jag får väl hoppas att jag hittar ett par andra skor. Sen så packade jag upp och det tog kanske en timme för jag hade väldigt mycket tvätt att lägga i garderoben också så det är därför jag bloggar rättså sent. Sen så blev det att byta om och sminka om sig för allt smink gick nästan bort på idrotten och just det ja det har jag glömt att säga att våran klass sprang ju idag 2000m och jag fick tiden 08.24 och det är jag stolt över. Ikväll blir det att äta Tacos och sen blir det tjejkväll med mina tjejor ska bli riktigt roligt och mysigt. Men nu har jag ingeting mer att säga så skriver kanske mer ikväll och ifall jag inte hinner göra det mer så kommer jag att blogga väldigt mycket imorgon och imorgon ska vi också fira min födelsedag för jag har inte fått alla presenter än så det ska bli spännande att öppna lite fler presenter för det är alltid kul eller hur:D

Ses Ikväll Eller Imorgon!



ÄLSKAR DIIG<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig meed <3 (L)

:)

2010-09-10 @ 19:10:03
URL: http://jossefiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0