Öland Vid 16.00:]

God Morgon:]


Vaknade vid tjugo över sex och gick upp tog på mig kläder och jag hade redan bestämt vad jag skulle ha på mig så det skulle kunna gå lite snabbare idag eftersom jag får stressa idag så outfiten blev: En Vit Vanilj Tröja, En Lila Shal Med Blommor, Svart Kofta, Ljus Blå:a Jeans Och Vita Strumpor. Efter jag hade klätt på mig lite kläder så gick jag och sminkade mig med puder och maskara och satt upp håret i en toffs och sen plattade jag toffsen så den skulle bli platt och där fram också. Sen så packade jag i det sista i resväskan och gick ner och la lite smutstvätt i tvättkorgen och sen gick jag och satt mig framför datorn. Men nu hinner jag inte skriva mer för nu måste jag äta lite frukost ifall jag ska kunna få åka bil till skolan!

/Bloggarn ♥


(Svart Vit Denna Gången Den Förra Va Med Färg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0