Ny Bild Idag:D

Nu så har jag varit och tagit leggitomation och ätit mat och fixat och gjort i ordning i mitt rum och tänkt och packat och fixat och donat så nu sitter jag framför datan och bara chillar. Leggitimationen gick jätte bra blev väldigt nöjd med bilden och hur jag skrev mitt namn så jag blev nöjd med det. Har tagit kort på kortet för jag får inte hem leggitimaionet förens om några veckor. Jag har också prata med Julia om imorgon för imorgon ska vi ju åka till Öland så jag behöver stressa lite efter skolan och det tycker jag inte om för om det är någoting jag hatar är det att stressa så vi får se hur det går med det för Sofie (Julias Mamma) vill helst åka vid 16.00 och vi slutar vid 15.15 och först ska jag hem till Mamma och packa upp skolväskan sen cykla till Pappa och packa upp och fixa i ordning sen packa till Öland men vi får hoppas att allt går som jag har planerat det i huvudet så innan jag ska sova så ska jag ligga i sängen och ligga och fundera på hur jag ska göra. Jag har också läst allas bloggar för jag läste allas i skolan idag också på biblotoket för dom har datorer där men jag loggade inte in på min blogg för det han jag inte för vi skulle börja nästa lektion men jag han läsa allas bloggar i alla fall och jag har läst allas bloggar nu också men nu ska jag logga in på Facebook skriver sen lite senare efter jag har läst och raderat mina Mail som vanligt eller hur hihi!

PEACE ♣


Lite suggit men ni ser lite i alla fall:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0