Nu Ska Jag Äta Tacos:D

Var hos Jossan innan och Julia var där också som sagt och kollade på Camp Rock 2 och den var riktigt bra men han inte kolla på hela för Jossan skulle åka till sin Mormor och Morfar för hennes föräldrar ska åka till Riga idag. Ska äta lite Tacos sen och sen kommer jag att blogga lite mer intressanta inlägg Dagens Sötis och lite sånt men jag ska fixa lite saker sen också packa fotbolls väskan och fixa tills imorgon och fixa och dona och sånt men jag hinner inte skriva mera nu för jag ska äta Tacos nu mums.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: Olevera

This is a very good site. Thank you.

2011-07-25 @ 08:00:41
URL: http://olevera.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0