Mjukis Idag:}

God Morgon:}


Vaknade vid 07.45 idag för idag har vi sovmorgon till 08.45 så det var skönt att sova ut lite längre på morgonen. När jag vaknade så gick jag upp och tvättade mig i ansiktet och sen gick jag och tog på mig lite kläder och jag kommer att lägga ut outfiten här efter detta inlägget för det hinner jag idag. Sen så gick jag och plattade mitt hår och sminkade mig och sen tog jag kort på min outfit och sen så gick jag ner och satt mig här framför datorn och ska snart gå och äta en äggmacka och ett glas med Juice i. Har ingeting mer att kommer med så skriver sen efter skolan. P.S jag tycker väldigt synd om http://kattistestad.blogg.se för hon har blivit lurad läs hennes blogg så kommer ni förstå, jag höll nästan på att börja gråta:/

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0