Mitt Hello Kitty Nattlinne♥

Nu så har jag tagit bort mitt smink och gjort mig ren och fräsch så nu känner jag mig inte skitig längre och jag har bestämt över vad jag ska ha för kläder också men inte riktigt helt för det kollar jag imorgon så jag kan se vilket väder det är så ifall det är dimmigt och så kommer jag att ha jeans och en tröja och någoting mer och piffa på det med ett halsband och en ring eller någoting sånt och ifall det är sol så kommer jag att ha leggings och en stickad tunika med en fläta på sidan lite enkelt och så där. Men jag var lite glömsk så jag glömde mina pengar hemma hos Pappa men innan jag går till bussen kommer jag att gå förbi Pappa och då kommer jag att gå in och hämta mina pengar så jag kan shoppa rejält hihi skojar bara. Men detta blir det sista inlägget för jag orkar verkligen inte vara mera på datorn så jag ska gå och lägga mig framför tv:en och somna framför en film för jag får inte var för trött tills imorgon när Tovsi och jag ska till Stan.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0