Min Faster Kommer Idag;D

God Morgon Mina Söta Bloggläsare;D

Vaknade som vanligt idag också vid 06.20 och gick upp och bäddade min säng och städade lite på mitt nattusbord för det var lite stökigt och fixade lite i mitt rum gick sedan och tog på mig lite kläder och outfiten är: en mörk blå tröja, en svart kofta, ljus blå:a jeans och svarta strumpor. Idag ska jag träna fotboll vid fem och innan det så ska jag hinna ta fram kläder, packa till Mamma och packa upp skolväskan och så, så jag tror inte att jag hinner blogga då men ifall jag hinner det så kommer jag ju att göra det men bara så ni vet ifall jag inte gör det. Idag kommer min Faster hit som sagt och det kommer att bli kanon kul för det är det alltid när hon är här. Och på kvällen ska vi åka ut och hämta kräfter så ska vi äta det på Lördag men jag gillar inte kräfter så jag ska nog vara hemma hos Mamma för vi ska ju åka till Mamma imorgon så då vill jag vara hemma hos henne men jag kommer att cykla lite emellan så jag får träffa Anneli. Men nu ska jag fixa lite frukost.

/Julia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0