Matchen = Inställd:/

Wilma ringde innan och sa att matchen var inställd och jag som var så pigg på att spela fotboll idag:/ Kom hem från Julia för en halv timme sedan och när jag kom hem fick jag packa upp fotbolls väskan då och så packade jag också upp min pyjamas och tanborste och sånt så nu vet jag inte vad jag ska göra kanske ringa till någon kompis ska kanske ringa Tova och fråga ifall vi ska va för det var jätte länge sedan vi va så det blir någ att ringa till Tova. Efter detta inlägget kommer det att komma Dagens Fråga också men nu har jag ingeting mer att säga mer än att jag är jätte sugen på Blåbärs Paj mums vad gott det skulle va att äta det.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0