Match Vid 17.00

God Morgon:D

Idag vaknade vi eller rättare sagt jag vid 10 i 10 och gick ner och åt frukost och kollade på lite tv:e. Sen så gick vi upp och gjorde oss i ordning och sen läste jag allas bloggar och sen loggade jag in på blogg.se och skrev lite och jag sitter och gör det just nu också. Vid halv två tiden ska jag nog gå hem och äta lite mat och packa i det sista i fotbolls väskan och sen vid 16.00 samlas vi vid klubb stugan och förbereder oss för att spela match på LSK. Idag regnar det så det kommer nog att bli kallt idag när vi spelar fotboll men jag ska packa ner en långarmad så jag inte ska frysa. Idag kommer jag inte att lägga ut dagens outfit för jag har likadana kläder som jag hade igår för det var rent så jag behövde inte ta andra kläder hihi. Och som ni märkte la jag inte ut dagens sötis igår men jag ville ta Julia men jag hade ingen bild på henne så nästa gång ska jag se till att det ska finnas en bild med söta Julia på. Men nu har jag ingeting mer att säga så skriver lite senare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0