Marabou Mjölkchoklad:*

Nu så har jag packat upp gympa påsen + packat väskan tills på Fredag, plockat in ren tvätt i gaderoben, druckit ett glas med multivitamin juice, ätit två rader med Marabou mjölkchoklad, laddat upp en bild på datorn, borstat mitt hår, skrivit två inlägg på min blogg, läst allas bloggar och skrivit lite på detta inlägget. Skolan var väldigt rolig idag vi har skrivit väldigt mycket eller jag har skrivit väldigt mycket i alla fall. Först så hade vi Samhäll och då skrev vi några blad och sen hade vi Matte och då skrev jag också några blad och sen hade vi Idrott men då skrev jag ingeting och inte på Lunchen heller men sen på Biologin skrev jag två korsord och sen skrev jag in i min kalander så jag är lite trött i min högra hand så ifall ni märker att det går sackta så vet ni i alla fall varför hihi. Jag är helt själv hemma så jag vet inte vad jag ska göra men det blir väl att blogga lite till och sen logga in på Facebook och MSN och radera mina mail sen ska jag ringa Julia och Jossan och prata lite gran om imorgon och ikväll och ifall vi inte ska hitta på någoting ska jag läsa min Frida-Tidning. Har ingeting mer intressant att berätta så skriver Dagens Sötis och lita sånna saker efter detta inlägget.

/Julia ♥

Jag i Måndags på fotbolls avslutningen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0