Makaroner & Falukorv

Nu så har jag kommit hem från frissan och jag blev rättså nöjd har precis ätit lite mat och så har jag tagit på mig mjukis kläder och tagit bort mitt smink och packat upp skolväskan så efter detta inlägget ska jag logga in på Facebook och MSN sen ska jag öva veckans ord och Spanska och Engelska glosorna för imorgon kanske jag inte hinner öva så mycket för jag och Wilma ska kanske gå och kolla på filmen: I Rymden Finns Inga Kännslor här i lilla Åseda så jag ska kolla när den börjar så kanske jag hinner öva innan vi ska gå ner men det är inte säkert att vi ska gå imorgon och ifall vi inte hinner imorgon så kommer jag att gå i helgen ifall jag inte har något annat planerat. Ne men nu ska jag logga in på Facebook och läsa lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0