Köttfärs Soppa

Nu så har jag läst till sidan 30 i Frida-Tidningen och jag ska fortsätta att läsa i den ikväll. Ringde Jossan innan och hon skulle till Braås idag och träna gymnastik och imorgon skulle hon till stan med sin familj så det blir bara att chilla ikväll och imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag kanske ska ta 12 bussen till stan och gå runt lite och kolla ifall jag hittar lite hår prudukter och lite saker man behöver för att hålla sig ren och fräch. Har inte gjort någoting annat sen jag skrev sist så har ingeting särsklit att säga mer än att jag ska äta köttfärs soppa sen mumsigt kommer det att bli. Ska skriva ett sms till Ebba sen och fråga ifall vi ska gå på A-Lags matchen så blir det att kolla på den matchen för första gången för mig i år att vara i Åsedas ishall. Men har ingeting mer att säga för det har inte hänt ett enda dugg sen sist.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0